Pokud jste objednaní na Vámi zvolenou službu a včas (minimálně 24 h předem) nám telefonicky nahlásíte, že se nemůžete na sjednaný termín dostavit, rádi pro vás najdeme náhradní termín pro Vaši vybranou službu.

V případech kdy objednaný klient nepovažuje za slušnost odhlásit se s předstihem, a volá těsně před sjednaným termínem (v den termínu), a nebo bez omluvy nedorazí vůbec, jsme nuceni zavést nemilou službu a to stornopoplatek ve výši 100% z plné ceny objednané služby. Storno poplatek můžete uhradit převodem na č.účtu 2200377012/2010 a nebo v hotovosti na další masáži. V případech dárkových poukazů mu tato služba bude z poukazu odepsána.

Toto opatření je zavedeno díky klientům, kteří jsou schopni si zablokovat i několik termínů, na které poté nedorazí aniž by o tom dali dopředu vědět . Klient takovýmto chováním vědomě vytváří již neobsaditelné prostory mezi objednávkami, které mohly být v případě včasného odhlášení obsazeny jinými klienty čekajícími na volný termín.

Dárkové poukazy - platnost dárkového poukazu se rozumí datum, do kdy má být dárkový poukaz kompletně vyčerpán. Termíny si prosím rezervujte včas alespoń 3-4 týdny dopředu. Při objednávkách na poslední chvíli nejsme schopni zaručit, že čas který požadujete je ještě volný. Standartní doba platnosti poukazů 3 měsíce od zakoupení byla od Covidové situace prodloužena na 6 měsíců od zakoupení. Toto opatření bylo zavedeno proto, aby klienti měli vždy dostatek času k využití zakoupené služby. Poukazy jsou přenosné, pokud jej nemůžete využít Vy, může ho vyčerpat někdo z Vašich blízkých. Hodnotu dárkového poukazu obdarovaným neproplácíme ani zpětně nevracíme platby.

Poukazy v jakékoliv hodnotě s propadlou platností neakceptujeme.

Děkujeme za pochopení.